Header Individuele begeleiding

Individuele communicatietraining

Het aanleggen van nieuwe klantrelaties begint altijd met een informatief gesprek. Maar hoe voer je een goed gesprek waarbij het doel niet uit het oog wordt verloren en het toch luchtig blijft? Ons credo is dat je pas gaat 'verkopen' als je ermee ophoudt!

Exxenta biedt een succesvolle communicatietraining die zijn oorsprong deels ontleent aan NLP (Neuro Linguïstisch Programmeren). Hierbij worden gesprekstechnieken getraind die tot de essentie leiden waarbij helemaal 'in control' blijft. Het succesvol afstemmen op je gesprekspartner en het kalibreren van diens gemoedstoestand, zijn hulpvolle instrumenten om een "aardig gesprek" te laten transformeren naar een succesvolle en duurzame klantrelatie. Individuele begeleiding en coaching bij nieuwe klantgesprekken, vormen een integraal onderdeel van onze aanpak. Deze training is onder andere met groot succes toegepast bij één van onze klanten uit de accountancy.

Wil jij jouw medewerkers of (sales)collega's ook meer controle bieden over hun gespreksvoering? Maak dan kennis met onze communicatietraining tijdens een geheel vrijblijvend gesprek. Dan laten wij direct zien hoe wij dat aanpakken.